От
"уникалните, магически моменти" - четири точки, до многофункционално,
ясно и категорично лого - от днес Google въведе ново лого - месец след основното преструктуриране на компанията.
След 17-годишно придържане към традиционните серифни шрифтове - от Baskerville Bold през Catull на Густав
Йегер - сега логотипът е базиран на модерен геометричен санс сериф, наречен Product Sans, който носи и по-ясна консистентност с идентичността на компанията майка Alphabet.
Простият,
многоцветен дизайн на логото на фона на белия екран еволюира с
"основата" - според нуждите и
технологията. Достъпност, отчетливост, минималистичен дизайн, търсене на
"математическата чистота на геометричните форми" - актуализацията е
радикална, защото логото е динамично, анимирано, много добре адаптивно за
различни платформи, приложения, услуги, устройства, за Search, Maps, Gmail, Chrome и т.н. Целта е и
на най-малките екрани то да работи ефективно. На мястото на малката синя икона „g” идва геометричното четирицветно „G” в компактната версия на логото. Цветовете
са коригирани за по-добър оптически ефект.
Виж и:
1 коментара:
Гугъл като цяло са много креативни в разновидностите на кампаниите и логата си.
Публикуване на коментар