Pepsico представи преди седмица напълно ново позициониране на своите основни марки, част от което е и новото лого на Pepsi, съобщава AdAge. За разлика от старата визия средната бяла ивица трябва да асоциира различен израз на лицето. Целта е усмивката вече да характеризира марката Pepsi вместо изкривеното „ухилено” изражение на старото лого на “избора на новата генерация”.
17 коментара:
Старото изразява крива усмивка, по-скоро е отблъскващо
...озъбване
Незнам какво символизира, на мен по принцип и двете на нищо не ми приличат. Но новото определено е по-грозно от старото.
staroto moje i da izraziava kofti grimasa, no az lichno nikoga ne sam go vazpriemala kato lice, taka ili inache...
ne znam, novoto po-skoro ne go vazpriemam :/
Честно казано, и аз не свързвах старото лого с лице, но явно BBDO не мислят така.
Може да не прилича на лице, но съм виждал страшно креативни плакати с това лого - върху вълни
Мисля да поизчакаме развитието около новото им амплоа.
Сещам се за този триптих, Карлос, спечели голямата награда на Epica за 2007 г. - великолепни реклами Dare for more - с морските вълни, пещерата и планината - с формите и цветовете на логото
новото прилича на PacMan, а старото поне изразяваше морето и залеза
по-скоро на Покемон :)
Лошо. Изглежда като емблема за лимонадена работилница в някое малко селце. Старото обръщаше мисълта към Ин и Ян с цялата завършеност.
Винаги съм поглеждал с респект към хора, които имат смелостта да инициират една толкова голяма промяна.
Старото лого беше Ин-Ян. Новото е олигофрения.
Офтопик - ФИАТ смениха онази разкошна емблема с четирите ивици с някаква тъпотия.
В много случаи обновяването не е подобряване.
М-)
Отврат!! Въобще не ми харесва :)
Ин-ян -дрън-дрън! Новото е далеч по-свежо!
Да изчакаме да видим как ще го анимират
На мен малко на ОБАМА ми мяза
Публикуване на коментар