24 октомври 2008

Триптих


Pepsi, кампанията "Dare for More": агенция BBDO Germany GmbH, Дюселдорф; творчески директори Veikko Hille, Sebastian Hardieck, Toygar Bazarkaya; копирайтър Christopher Neumann; артдиректор Michael Plueckhahn. Печели наградата за външна реклама на Epica за 2007 г.


11 коментара:

Анонимен каза...

точно за това говорех, цветова схема, изпълнение, много силно брандиране!!!

Веселина Вълканова каза...

Да, бърза разпознаваемост, дори от разстояние, при това без продуктовото име да присъства

Славян Стоянов каза...

Не съм изненадан от агенция BBDO. Те са гигант в подобни рекламни визуални решения.

Александър Кръстев каза...

А сега, като сложат онази грозна "усмивка"... Да си се усмихват със здраве. Досега, за повече от седмица, не съм видял нито един одобрителен коментар за новото лого на Пепси. Вероятен доста силен автогол.

Славян Стоянов каза...

На тъмбсовете не видях акцентите на сърфиста, катерача и сноубордиста, които в мащаб ме хвърлиха в размисли.

Веселина Вълканова каза...

Точно там е силата на рекламите - и синоптика, и детайл...

Анонимен каза...

Страхотно!

Веселина Вълканова каза...

...а и фигурите на сърфиста, катерача и сноубордиста се свързват с ехо фразата Dare for More и с цялостното послание

Анонимен каза...

Слави е прав, че фигурите развалят картините.
Иначе идеите са чудесни (без хората)

М-)

Анонимен каза...

Фигурите, макар и толкова дребни - нарича се оксиморон, са възлови - без тях слоугана се обезсмисля!

Enoch каза...

Елементарно,просто и гениално !

Публикуване на коментар