14 март 2010

Черен PR

Жълтите страници като ковчег в кампанията “R.I.P. Yellow Pages. Place your ad where people might actually read it.” на Hitta.se – най-голямата шведска търсачка, предлагаща телефонен указател, справочник за адреси и 3D карти. Рекламна агенция Masscreation, Стокхолм, фотограф Petter Karlberg.

5 коментара:

Кръстю каза...

Да, добър хумор:)- Книга до гроб, дето се вика.
"Тук действително може да ви прочетат рекламата"..

Веселина Вълканова каза...

Книга до гроб е интересна интерпретация :)

Nik0l каза...

oh, zlove6to! Kreativno, no zlove6to

ekaterina vitkova каза...

Или може би нещо като Ноев ковчег - вътре има всичко...

Marmalad Shipkofff каза...

wow!

Публикуване на коментар