10 март 2010

И вестникът на 3D


Белгийският всекидневник „La Dernière Heure” не устоя на предизвикателството 3D и излезе от традиционния си стил за един ден, с което в Европа се поставя началото на този формат. Всички снимки и реклами на специалното издание са в триизмерен ефект, текстът остава двуизмерен. Редакторът Hubert Leclercq заяви, че подготовката на специалното издание е отнела два месеца, а тиражът му е по-висок от нормалния – 115 000 екземпляра. Читателите могат да получат най-добри резултати, ако държат вестника на 50 см от очите и в добре осветено помещение, а акомодацията на окото към възприемане на триизмерните изображения с помощта на вложените към всяко копие очила трае няколко минути.

7 коментара:

Стоян Стоянов a.k.a Deeron каза...

сигурно ще е хубаво изживяването.

gonzalez каза...

Вървим явно към тотална конвергенция...

Дима каза...

И на мен би ми било любопитно :)

Bisser каза...

Освен "Аватар" и аватарови 3D печатни реклами и книги имах възможността да видя и еднo от първите предавания на 3D HDTV.
На 7 Март в Беверли Хилз Samsung представи
за първи път пред широката публика първото пряко
три измерно телевизионно предаване от червения
килим предди започването на Оскарите на няколко километра в Холивуд. KABC-Los Angeles имаше 3D
камери и предаване само от пристигането на гостите и интервютата на Холивуд булевард.
Телевизорите които използваха за тази реклама бяха 60 инчови. За спомен ми останаха дизайнерските 3D очила. Бих могъл да прегледам с тях "La Derniere Heure" -3D версията.

Веселина Вълканова каза...

Отзивите за DH не са много добри - някои снимки изглеждали размазани.

Bisser каза...

Да, така е.
Проблема с триизмерните изображения е , че е необходима подходяща светлина и време на окото/мозъка да се адаптира към възприятието на необичайното изображение.
Освен това индивидуалните зрителни особености
на очите, като астигматизъм и лениво око, влияят на качеството на триизмерното възприятие на картината с универсалните за всички 3D очила.
Възприемам явлението 3D HD като временна модна технологична тенденция, също каkто холограмата или тамагучи.

Valkocompany каза...

Нормален процес
Все повече електронни сайтове и вестници ще заприличат на този
http://issuu.com/karinandraoul/docs/karinandraoulmag1?viewMode=magazine&mode=embed

Публикуване на коментар