Впечатляващ е новият дизайн на Wall Street Journal - не само по отношение на намаления формат, а и чрез възможностите на информационната архитектура, както и чрез по-атрактивните съдържания и умелия баланс между онлайн изданието и печатния вестник.
Проектирана от корифея в областта на графичния дизайн проф. Марио Гарсия още през 2004 г., новата визия на изданието вече почти 10 години е в непрекъснат редизайн. Конвертирането от broad sheet към по-малък формат успешно премина през азиатското, европейското издание, а тази промяна беше предшествана от въвеждането на цвят в тези издания, както и в американското издание. "Това беше проект, при който не беше пропуснат нито един детайл - казва Марио Гарсия - особено внимание отделихме на вътрешните страници - сега те са населени с по-добри йерархии и контрасти."
Вестникът е пример как едно 120 годишно издание, най-престижният икономически вестник в света, се представя с дизайн, който отлично се вписва в мултимедийния свят.
Навигационните елементи, които се използват в уеб дизайна, вече са норма за читателската рецепция, този начин на потребление е предпоставен и чрез визуалното представяне на WSJ. А навигацията е не само инструмент на представяне на съдържанието от първа страница. Навигацията води и навън от медията. На вътретекстово ниво пък значително са оптимизирани инфографиките, инфо-каретата, обобщенията.
16 януари 2008
Новата визия на Wall Street Journal
Етикети:
дизайн на вестника,
информационна архитектура,
редизайн,
формат
1 коментара:
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up and the rest of the site
is also very good.
Feel free to surf my weblog ; Farmers Market
Публикуване на коментар