Pepsi, кампанията "Dare for More": агенция BBDO Germany GmbH, Дюселдорф; творчески директори Veikko Hille, Sebastian Hardieck, Toygar Bazarkaya; копирайтър Christopher Neumann; артдиректор Michael Plueckhahn. Печели наградата за външна реклама на Epica за 2007 г.
11 коментара:
точно за това говорех, цветова схема, изпълнение, много силно брандиране!!!
Да, бърза разпознаваемост, дори от разстояние, при това без продуктовото име да присъства
Не съм изненадан от агенция BBDO. Те са гигант в подобни рекламни визуални решения.
А сега, като сложат онази грозна "усмивка"... Да си се усмихват със здраве. Досега, за повече от седмица, не съм видял нито един одобрителен коментар за новото лого на Пепси. Вероятен доста силен автогол.
На тъмбсовете не видях акцентите на сърфиста, катерача и сноубордиста, които в мащаб ме хвърлиха в размисли.
Точно там е силата на рекламите - и синоптика, и детайл...
Страхотно!
...а и фигурите на сърфиста, катерача и сноубордиста се свързват с ехо фразата Dare for More и с цялостното послание
Слави е прав, че фигурите развалят картините.
Иначе идеите са чудесни (без хората)
М-)
Фигурите, макар и толкова дребни - нарича се оксиморон, са възлови - без тях слоугана се обезсмисля!
Елементарно,просто и гениално !
Публикуване на коментар