За 40-годишнината си през март Starbucks промени визуална си идентичност. Редизайнът на логото извежда на преден план изображението на сирената и изчиства знака от досега доминиращите надписи, с което набляга на традицията. С промяната на цвета и отстраняването на вербалните елементи новият иконичен знак е по-убедителен и въздействащ.
Изображения designtagebuch и starbucks.com
5 коментара:
Да им е честито! След 40 годишно присъствие вербалните елементи наистина са излишни :)
Не съм никак привърженик на теориите за конспирации :D, но дизйна ми изглежда доста масонски или пък ми е промит мозъка, щото приятелката ми е щурнала по тези неща :) Ако обединиш трите звезди с линии, получваш страна на пирамида, а коронката със звездата оформят "всевиждащото око на Ра"
или така ми се струва ? :D :-)
Щом присъства на паричните знаци, защо да не търсим масонска символика върху чашите за кафе? :)
Изцяло в логиката на еволюцията на знака. Много добър редизайн!
звучи ми много по-изчистено и логично -много по-добре:))))
Публикуване на коментар