06 януари 2011

Starbucks: ребрандинг


За 40-годишнината си през март Starbucks промени визуална си идентичност. Редизайнът на логото извежда на преден план изображението на сирената и изчиства знака от досега доминиращите надписи, с което набляга на традицията. С промяната на цвета и отстраняването на вербалните елементи новият иконичен знак е по-убедителен и въздействащ.


Изображения designtagebuch и starbucks.com

5 коментара:

Unknown каза...

Да им е честито! След 40 годишно присъствие вербалните елементи наистина са излишни :)

Анонимен каза...

Не съм никак привърженик на теориите за конспирации :D, но дизйна ми изглежда доста масонски или пък ми е промит мозъка, щото приятелката ми е щурнала по тези неща :) Ако обединиш трите звезди с линии, получваш страна на пирамида, а коронката със звездата оформят "всевиждащото око на Ра"
или така ми се струва ? :D :-)

Веселина Вълканова каза...

Щом присъства на паричните знаци, защо да не търсим масонска символика върху чашите за кафе? :)

Момчил каза...

Изцяло в логиката на еволюцията на знака. Много добър редизайн!

gonzalez каза...

звучи ми много по-изчистено и логично -много по-добре:))))

Публикуване на коментар