Дънкин Донатс посреща 60-годишнината на марката с нова идентичност. Тесен скрипт заменя широките заоблени главни букви от старото лого - шрифт, който беше станал част от визуалната разпознаваемост на марката. Вместо чашата кафе от старото лого тук в центъра е новият знак – изображение на човечето с чаша кафе и понички, своеобразен талисман от 50-те и 60-те години. Така редизайнът на Matt Stevens се обръща към корените на бранда и го реанимира за ХХІ век.
06 април 2010
Ретро
Етикети:
бранд,
знак,
лого,
продуктова марка,
разпознаваемост,
редизайн
6 коментара:
Целият редизайн е първоаприлска шега :)
именно :)
vse pak jalko, nali
До известна степен...
Признавам си, вързах се :/
Не си единственият, а и от моя страна шегата не беше много сполучлива една седмица след първи април...
Публикуване на коментар