06 април 2010

Ретро


Дънкин Донатс посреща 60-годишнината на марката с нова идентичност. Тесен скрипт заменя широките заоблени главни букви от старото лого - шрифт, който беше станал част от визуалната разпознаваемост на марката. Вместо чашата кафе от старото лого тук в центъра е новият знак – изображение на човечето с чаша кафе и понички, своеобразен талисман от 50-те и 60-те години. Така редизайнът на Matt Stevens се обръща към корените на бранда и го реанимира за ХХІ век.

6 коментара:

Антония каза...

Целият редизайн е първоаприлска шега :)

Веселина Вълканова каза...

именно :)

crack каза...

vse pak jalko, nali

Веселина Вълканова каза...

До известна степен...

gonzalez каза...

Признавам си, вързах се :/

Веселина Вълканова каза...

Не си единственият, а и от моя страна шегата не беше много сполучлива една седмица след първи април...

Публикуване на коментар