122-годишният International Herald Tribune, разпространяващ се в 185 страни, от месец излиза с нов дизайн. Главата на вестника беше променена след 49 години. Всъщност това е втората промяна в типограмата на изданието след като то стана част от New York Times през 2003. Тогава от главата му беше отстранена емблемата между думите Herald и Tribune, а вече думата International не е субординиран, основен елемент на логотипа. Трансформацията е част от цялостен редизайн. От новия шрифт за заглавията (Cheltenham – на тази шрифтова фамилия се основава и типографската "моногамия" в NYT от 2003) – през стандартната типография и композициите на изображенията, до дизайна на прословутата Page Two и преструктурираните специални страници и секции.
Дали това не е началото на края на 122-годишната марка International Herald Tribune въпреки редизайна на печатното издание?
.
2 коментара:
всичко ми е ясно, само едно не - кой си закрива сайта в 21 век?1
Вместо да закрият хартиения пейпър, те си закриват сайта?
Публикуване на коментар