16 февруари 2009

Air France: редизайн

.
Air France е с ново лого, дело на Brandimage


Старото лого




.

8 коментара:

Апостол Апостолов каза...

Гледах гледах, но така и не разбрах, защо е била необходима тази промяна. Маркетингът ни учи, че всяка промяна на утвърдена марка е грешка. Но всеки ден виждаме как това правило се нарушава. Тези нарушения неминуемо водят до загуби, неуредици, катастрофи.

nati каза...

Много добро решение - простота, компактност, лекота, предижното беше много "тежко", някакси нетипично за авиобизнес

zaheto каза...

единствено това след червения елемент където на печат прилича ме дразни, незнам дали там му е мястото :)

Веселина Вълканова каза...

@ zaheto :)
това е логото на sky team associates, от която Air France е част, заедно с още 15 компании, в т.ч. и KLM

Ива Коевска каза...

М, новото е доста по-леко, да. Старото лого ми мирише на баркод, което не е най-добрата асоциация. ;)

Веселина Вълканова каза...

Да, т.нар. "навивки" са по-скоро ар деко елемент, постепенно авиокомпаниите ги чистят, пак в името на по-голяма лаконичност и простота... :)

Карлос каза...

Харесва ми слятото писане на марката, коато я прави и по-компактна като изглед

Веселина Вълканова каза...

Без да страда разпознаваемостта, нали :)

Публикуване на коментар