Гледах гледах, но така и не разбрах, защо е била необходима тази промяна. Маркетингът ни учи, че всяка промяна на утвърдена марка е грешка. Но всеки ден виждаме как това правило се нарушава. Тези нарушения неминуемо водят до загуби, неуредици, катастрофи.
Проф. д-р Веселина Вълканова е преподавател по “Графичен дизайн”, „Дизайн на печатните медии” и „Дизайн на книгата” във Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ “Св. Климент Охридски”.
8 коментара:
Гледах гледах, но така и не разбрах, защо е била необходима тази промяна. Маркетингът ни учи, че всяка промяна на утвърдена марка е грешка. Но всеки ден виждаме как това правило се нарушава. Тези нарушения неминуемо водят до загуби, неуредици, катастрофи.
Много добро решение - простота, компактност, лекота, предижното беше много "тежко", някакси нетипично за авиобизнес
единствено това след червения елемент където на печат прилича ме дразни, незнам дали там му е мястото :)
@ zaheto :)
това е логото на sky team associates, от която Air France е част, заедно с още 15 компании, в т.ч. и KLM
М, новото е доста по-леко, да. Старото лого ми мирише на баркод, което не е най-добрата асоциация. ;)
Да, т.нар. "навивки" са по-скоро ар деко елемент, постепенно авиокомпаниите ги чистят, пак в името на по-голяма лаконичност и простота... :)
Харесва ми слятото писане на марката, коато я прави и по-компактна като изглед
Без да страда разпознаваемостта, нали :)
Публикуване на коментар