Колко освежаващо: Pepsi влиза в новата година с голяма доза оптимизъм. Новата кампания Refresh Everything е насочена към младите хора, които са оптимисти по рождение, поне според изследването на Pepsi, известно като Pepsi Optimism Project, или „POP” (газирана напитка). Спотът бе излъчван по MTV в новогодишната нощ, публикуван е на RefreshEverything.com - сайт, създаден от новата агенция R/GA, където феновете на марката могат да качват снимки и постове. Що се отнася до новото лого на Arnell – то вече запълва всички букви „О” и всички нули – aloha!
.
4 коментара:
Супер е! Браво!
Да запълним всички нули - колоко освежаващо!
Да, Пепси винаги са имали доста креативни реклами, даже не веднъж са попадали под критиките на Кола. Много са добри в това отношение, докато Кока Кола са слаби в това звено, да не говориме и забрандинга който набиват с продължение на години чрез знаменитости.
не съм фен на пепси и на новото лого, а и това жизнезнерадостно клипче ми идва в повече!
Публикуване на коментар