В четвъртък в Хамбург беше представено новото лого на RTL, с което телевизията ще се представя в ефир от 31 август, съобщава DWDL.de. Вместо радикална промяна операторът започва сезона с по-скоро незабележими за зрителите промени в логото, израз на традиция и приемственост спрямо философията си за корпоративен дизайн. „По-плавна промяна и адаптивно развитие” – гласи стратегията на RTL Creation. Новото лого се характеризира с по-модерно звучене, загладени краища, напомнящи за триизмерна метализирана повърхност, а сянката допълва 3D-ефекта. Сегашното лого (долу) е в употреба от 2003 г.
20 юли 2008
RTL – ново лого
Етикети:
графичен дизайн,
корпоративен дизайн,
лого,
сигнет
9 коментара:
Охо, открийте 10-тте разлики!
старото лого определено е остаряло
старото ми изглежда по-добро за екран. По-устойчиво е просто
Абсолютно
И на мен, като на voxy, старото лого ми изглежда безнадеждно остаряло
Старото лого определено по ми харесва
По-важно е германецът какво харесва все пак! А той определено ще хареса новия 3D знак
Е, krack, интересно мнение, но до известна степен слага точка на дискусията :)
Новото лого е много по-изпипано от детайли и доведено до модернистичното. Старото лого си личи, че е от 2003 година :)
Публикуване на коментар