Когато преди 10 години Amazon тръгва онлайн, предлага предимно книги, сега е различно - има разнообразни магазини: за музика, за електроника, за дома и градината, за подаръци, за обувки, за кухненски стоки, за бижута, за спорт и свободното време. Новият дизайн е тестван сред клиенти на Amazon от цял свят. Претрупаното каталожното двуредово представяне на категориите горе е заменено с падащото меню отляво, чрез което с минаване на мишката се открива търсеното в подкатегориите. Дизайнът е освежен и в цветово отношение – характерното за сайтовете зелено в навигационните елементи е заменено със синьо. Акцентът е в улесняване на търсенето, избора и купуването. Тези три аспекта са важна част от всяка страница, потребителите са облекчени чрез бърза видимост на всичко предлагано.
05 юни 2008
Аmazon: редизайн
Етикети:
книга,
редизайн,
структурна навигация,
homepage,
web дизайн
4 коментара:
Добре, че оставиха поне жълтото, да можеш да познаеш сайтът
А, то е хроматичен знак - има го в логото, трябва да присъства.
Я, разрешили сте коментарите?!? Супер!
Разбира се, заповядай!
Публикуване на коментар