27 юни 2008

The One Flag


Adbusters стартира кампанията The One Flag, с която кани дизайнери от цял свят да създадат общ символ, въплъщаващ идеята за глобално гражданство. Символ, свободен от езиково обвързване и изчистен от клишета, който да докаже, че дизайнът има реално значение в съвременния свят.

Дизайнът е във война със самия себе си. Научихме се, че дизайнът трябва да намира решения. Но успехът на тези решения се отсъжда така тясно..., че ние се оказваме замесени в далеч по-големи проблеми от онези, които решаваме.

Adbuster е политическо списание, което се занимава със социални, медийни и културни въпроси.

Проектите ще бъдат разгледани от жури от изтъкнати професионалисти по дизайн, ще бъдат включени в списанието, а най-добрите ще влязат в производство. Крайният срок за записване е 1 декември 2008.

3 коментара:

Кали каза...

Това да е изчистен от всякакви клишета е всъщност ключа към задачата и най-трудното нещо. Да не кажа невъзможно. Даже и в рекламния им постер е пълно с клишета

Цвети Георгиева каза...

трудно постижимо, но не и невъзможно- въпрос на интерпретация :)

Веселина Вълканова каза...

Съгласна съм, Цвети. Именно това е същността на добрия дизайн - да излезеш от клишето

Публикуване на коментар