Комуникационното поведение на съвременното списание е интересен процес, особено в светлината на коренно променената медийна среда. В професионален план то е продукт на сложен мениджмънт на различни изразни средства, творби на журналисти и редактори, фотографи и илюстратори. Плеяда от арт директори, чийто персонален стил доминира осезаемо в оформяните от тях списания, създават визуалното въздействие на модерната печатна медия и откриват нови и нови смайващи въображението на читателите корици и разтвори. Осезаемата необходимост от брой в брой да привличаш и да изненадваш публиката е сложна редакционна задача, предизвикателство пред писането и предлагането на списанията.
23 януари 2013
Медиен дизайн
Комуникационното поведение на съвременното списание е интересен процес, особено в светлината на коренно променената медийна среда. В професионален план то е продукт на сложен мениджмънт на различни изразни средства, творби на журналисти и редактори, фотографи и илюстратори. Плеяда от арт директори, чийто персонален стил доминира осезаемо в оформяните от тях списания, създават визуалното въздействие на модерната печатна медия и откриват нови и нови смайващи въображението на читателите корици и разтвори. Осезаемата необходимост от брой в брой да привличаш и да изненадваш публиката е сложна редакционна задача, предизвикателство пред писането и предлагането на списанията.
2 коментара:
Къде можем да закупим книгата ?
От университетските книжарници, а и от другите книжарници в страната
Публикуване на коментар