05 юни 2012

Нова класика



Вече не „NZZ Online“, а „Neue Zürcher Zeitung” – промяната в интерфейса на консервативния вестник бележи връщане към познатата новинарска марка за сметка на модернизираната като шрифт и разполагане абревиатура. Бета версията на онлайн изданието beta.nzz.ch следва редакционната конвергенция, по думите на Урс Ходерегер, главен редактор на вестника, разликата между печатната и онлайн редакция отпада. С това от изданието се надяват качеството на „Neue Zürcher Zeitung” да присъства на всички канали и всички формати да се възползват от конвергентното редакционно съдържание. В новия дизайн правят впечатление по-модерното, ефирно и по-богато предлагане на съдържанието, променената шрифтова картина на заглавията и подзаглавията от Georgia на Arial, чиято по-плътна тоналност вече по-добре контрастира на светлосивия фон на страницата. Новият дизайн вече вече е оптимизиран в мобилната версия  mobile.nzz.ch без бета версия. Структурата на новия сайт също демонстрира обединените редакции, защото сайтът е вече по-осезаемо свързан с традиционните ресори на хартиения вестник. Редизайнът е в сътрудничество с кьолнската агенция Meiré und Meiré.


1 коментара:

Анонимен каза...

Very soon this website will be famous amid all blogging visitors, due to it's pleasant content
My site : Lucas

Публикуване на коментар