30 май 2012
Пиктограмите на Лондон 2012
Два месеца преди началото на летните олимпийски игри беше публикувана серия от 38 отделни пиктограми, дело на лондонската агенция Someone - автори и на логото на Олимпиадата. Пиктограмите следват стилистично силуета на олимпийското лого с резкия контур, сякаш изрязан с ножица. Те са представени в два варианта – динамични, плоски и променящи се по цвят, от една страна, и силуетни – от друга, имащи различни функции – от информационна до декоративна. Пиктограми за всеки отделен спорт са били използвани за първи път през 1948 г. за игрите в Лондон и това вече е традиция. Амбицията на организаторите е тазгодишните знаци за корпоративна идентичност да съперничат на станалите вече емблематични пиктограми, които големият германски дизайнер Отл Айхер създава за олимпиадата в Мюнхен през 1972 г.
Още по темата:
Олимпийски плакат
Олимпийски знаци
Лондон 2012
Олимпийски марки 2016
Рио 2016
Актуален ребрандинг
Ванкувър 2010
Светлина и ритъм
Етикети:
бранд,
визуализация,
визуална комуникация,
графика,
знак,
корпоративен дизайн,
лого,
разпознаваемост
0 коментара:
Публикуване на коментар