19 март 2012

Назад към 60-те


"Нюзуик" съживява 60-те години на миналия век със специалното си издание „Mad Men" като от корицата до рекламите представя исторически автентично духа и визуалния им стил по идея на Тина Браун - главен редактор на "Newsweek" и на "The Daily Beast", и във връзка с премиерата на новия, пети сезон на "Момчетата от Медисън Авеню" на 25 март. Така знаковото списание отдава почит на знакова продукция и знаково време, през което процъфтяват гражданските движения, рекламата, журналистиката. Ретро броят е вдъхновен от американската култура и творческата енергия от онова време и провокира агенциите към осмисляне на нови, модерни послания и продукти, по думите на президента на „Newsweek Daily Beast” Роб Грегъри. Старото лого, чернобелите страници и пълноцветните реклами, оригиналното съдържание създават ретро-модерния визуален език на списанието, свързвайки знаменитата епоха отпреди половин век с iPad технологията на 2012.






0 коментара:

Публикуване на коментар