04 октомври 2011
Не "FAZ.NET", а "Frankfurter Allgemeine"
„Франфуртер Алгемайне” отбеляза деня на германското единство с редизайн на новинарския си портал, с което се прекрати разграничението между аналоговите и цифровите форми на бранда. Сега и хартиеният вестник, и уебсайтът, и мобилните приложения са под „шапката” на традиционната типограма във фрактур, а модерното несерифно "FAZ.NET" като отделно лого вече е история. Дизайнът на сайта е характерен, класически, с ясен, подреден, почти минималистичен интерфейс, осигуряващ възможно най-добра видимост на информациите – подходящ за марката. Броят на колоните е увеличен на три, с което страницата придобива по-вестникарски характер и хармонира по-добре с хартиения вестник. За това допринася както почти монохромното звучене, така и типографският избор – серифният „Georgia“ се появява в навигационното меню, в заглавните и стандартните елементи, като продължава традицията на елитност, публицистична тежест и взискателност.
Етикети:
бранд,
дизайн на вестника,
лого,
онлайн вестник,
онлайн публикуване,
редизайн,
типография,
фрактур,
web дизайн
1 коментара:
Германците постигат единство.
Публикуване на коментар