12 септември 2011
Визуални разговори
Добър начин да се помирят конкурентите: в проекта “The Greatest Brandversations” на румънския дизайнер Stefan Asafti, сближаващ по интересен визуален начин водещи търговски марки, създаващ допълнителни значения и подчертаващ влиянията между двойките логотипове.
Етикети:
бранд,
визуализация,
знак,
корпоративен дизайн,
лого,
продуктова марка
2 коментара:
Много интересен начин за сближаване. Освен това по двойки се намират общи детайли.
Браво на дизайнера! Избрал е атрактивен вариант за стопляне на отношенията на гигантите в бизнеса. Доколко са се сближили, това е друга тема :) Ето малко информация за развитието на логата на водещите търговки марки: http://goo.gl/BQ7ci
Публикуване на коментар