23 март 2011
Google Chrome с ново лого
Процесът на ребрандинг на браузърите на Google мина вчера през официалното представяне на логото на Google Chrome. Новата по-лека, „плоска” версия с аеродинамични линии, създадена от дизайнера на Google Steve Rura, замени стария "балон" с 3D звучене и е още един пример в посока на опростяване на знаците, каквито видяхме и при други марки. Харесвам новата форма с почти равна повърхност и затворени форми на Chrome и Chromium, не я намирам статична, а новаторска, а и с по-добра видима връзка с логото на Picasa.
Етикети:
3D,
бранд,
знак,
корпоративен дизайн,
лого,
продуктова марка,
разпознаваемост
6 коментара:
Създава впечатлението за точно това, което на старото лого му липсваше и точно това, което са искали да изобразят с него - обединение.
За мен лично е връщане на Google в крак с тенденциите. 3D нещата са so last century. Сега трябва да си като Apple - simple. Което, според мен, е прекрасно.
Много по добро е , защото в днешно време колкото по просто е едно нещо толкова по добре се приема от останалите. Когато се създаде нещо сложно каквото е старото лого имаш някакво старинно чувство поне аз съм така , може поради новата мода
плоското е модерно, три и повече измерното - де моде, така излиза
Как мне кажется, 3D-лого и есть 3D-лого. Тем самым Google показывает в 3D-лого совершенство, когда 2D-лого - простоту.
Явно предстои да се осъзнае същността на понятието лого. Увлечението по 3D ефекти в голяма степен разми тази същност и в много случай показната ефектност отстъпва място на идеята. Колко безумно би изглеждало японското знаме в 3D ефект??? И колко вездесъщта е простичката му изразителност? Дори извънземни не биха могли да го направят по-добре.
Публикуване на коментар