25 ноември 2010

Decoded или как се рекламира книга

 “Rorschach” на Анди Уорхол върху корицата на "Decoded" - автобиографичната книга на рапъра и бизнесмен Jay-Z. Маркетинговата стратегия на илюстрованата книга включва както традиционна реклама върху билбордове, така и новите възможности на социални медии, мобилни устройства и интерактивна игра за най-върлите фенове. Масираната интерактивна кампания е организирана от рекламната агенция Droga5 в сътрудничество с търсачката Bing. Тя е основана на играта търсене на съкровище и се състои в откриване на разпръснатите на необичайни места навсякъде в страната сегменти от книгата, експонирани върху разнообразни носители. Всички 320 страници, често в смайващи размери, са разположени по покриви в Ню Орлиънс, на дъното на басейн в Маями, върху опаковки на сандвичи в Ню Йорк, върху кадилак в Куинс, върху билярдни маси и т.н. Що се отнася до самата книга, наричат я Розетския камък на рапа, тъй като читателите могат да декодират текстовете на песните от 11 албума и да открият нови детайли за личната история на един от най-успешните представители на жанра.












Изображения fubiz

6 коментара:

Baby каза...

Страхотна, сложна и много оригинална идея - цялата концепция! ^^ Просто пример за всички... много ми харесва всичко! :-)))

Анонимен каза...

nice!

Анонимен каза...

Идеята наистина е страхотна. Хареса ми снимката с аранжираната маса и колелото.

gonzalez каза...

зашеметяваща кампания, явно правена с много пари, но и с яко въображение!

Веселина Вълканова каза...

Съгласна съм и с двете

Ralev каза...

Хубава кампания - инвестицията няма как да бъде пренебрегната.
Той най-добре знае, че за да спечелиш - трябва да похарчиш много.

Публикуване на коментар