Дългоочакваният редизайн на Myspace: две букви и спейс символ – нова идентичност и пълен ребрандинг, включващ нови функции, интерактивност и услуги за потребителите на платформата. След „инцидента” Gap и тук имаше конфузии с един по-ранен крив вариант на логото, който можете да видите в techcrunch.
29 октомври 2010
my
Дългоочакваният редизайн на Myspace: две букви и спейс символ – нова идентичност и пълен ребрандинг, включващ нови функции, интерактивност и услуги за потребителите на платформата. След „инцидента” Gap и тук имаше конфузии с един по-ранен крив вариант на логото, който можете да видите в techcrunch.
Етикети:
бранд,
визуална комуникация,
знак,
лого,
продуктова марка,
разпознаваемост,
редизайн,
сайт,
web дизайн
1 коментара:
дано наистина да не стане като с GAP, но този път работата май е изпипана
Публикуване на коментар