20 септември 2010
Октоберфест
Lufthansa пусна специален сайт, посветен на тазгодишния Октоберфест – симпатична анимация, представяща настроението от ливадите на Терезия с музиката, традиционните баварски носии, с игри, награди и възможност да изпиеш една виртуална бира в шатрата с приятелите си от фейсбук. Интересен търговски подход и модерен начин да се рекламираш чрез 200-годишния фестивал.
Етикети:
анимация,
бранд,
продуктова марка,
реклама,
сайт,
homepage,
web дизайн
6 коментара:
Това го бях пропуснал, сега дори се заиграх на една от игрите:)
Много свежа идея, а и музиката е много празнична :)
и аз играх, наложи се, за да направя скрийншота...:)
Наистина модерен начин да рекламираш. Чак ми се иска и аз да отина на събитието Октоберфест.
много е... развеселяващо
Доста забавно, да не повярваш, че Луфтханза показва толкова иновативни решения. А забавленията с фоурскуери сега са много актуални!
Хаха, а аз като съвсем малка съм била много впечатлена от рекламата на Луфтханза по ТВ с един голям самолет, ама още не съм говорила правилно и съм казвала "Лу-хана"! :-D (rofl)
Публикуване на коментар