„Таймс” и „Сънди Таймс” показаха редизайна на сайтовете си като част от предстоящи промени в достъпа през следващия месец. Платеният достъп от юни е свързан с новия търговски модел на двете издания, а въвеждането на paywalls ще е интересен лакмус за нагласата на читателя да плаща за новини и мнения, а оттук и за бъдещето на журналистиката. Подобен модел, макар и свързан с предлагането на доста по-специализирано медийно съдържание, видяхме при „Уол Стрийт Джърнъл” с неговите 407 000 електронни абонати.
Компактен на хартия, broadsheet онлайн, по сполучливия израз на Питър Робинс в "Гардиън", новият сайт на "Таймс" излиза пред публиката си значително модернизиран, но придържащ се към много по-осезаемо към традиционната визуална символика на това забележително издание. Седем години след преминаването на вестника на таблоид, интернет страницата търси по-мащабно, по-синоптично визуално представяне, с ясни акценти и консистентност спрямо традиционната вестникарска изразност, без да е лишена от информационни дълбочини, от „умна” навигация и интерактивност. Още: яснота, засилено предлагане на новини, инфографики, видео („Таймс”), по-магазинно и мултимедийно съдържание („Сънди таймс”).
0 коментара:
Публикуване на коментар