Коя кола заслужава реклама по Салвадор Дали, Рене Магрит, Хиеронимус Бош? Volkswagen Polo BlueMotion с блестящата илюстрация на руския художник Кирил Чудинский представя „абсурдно” ниския разход на гориво в европейската печатната кампания на Volkswagen в Белгия и Германия. “Absurdly low consumption. The Polo BlueMotion.”: рекламна агенция DDB, Берлин; артдиректори Marian Grabmayer, Marcus Intek; илюстрация Kirill Chudinskiy.
.
30 октомври 2009
Сюрреалистично
Етикети:
графичен дизайн,
изкуство,
илюстрация,
продуктова марка,
реклама
5 коментара:
Незнам дали колата си заслужава, ама рекламите са супер!
да беше Дали жив... да ни спретне и за Москвича - ето коя кола заслужава :)))
Е, това вече са великолепни хрумвания. Просто се чудя как на никого досега не му е дошло на ум...
Страшна кампания! Супер! Дали германците схващат - е друг въпрос!
много креативно и пълно с енергия! Макар и да не мога да си го представя на билборд.
Публикуване на коментар