След лицето на уелската соул певица Дъфи три родни звезди са на билбордовете и върху печатната реклама от европейската кампания на Coca-Cola light. Посланието Аз не съм супергерой. Само аз съм аз идва от чернобели фотографии на звезди (българският фотограф е Васил Германов), поставени на фона на характерни комиксови герои. Подчертаването на клишетата от комиксите, акцентът върху нашествието на реалното в света на измисленото, обобщеният рисунък, както и: едрите растерни точки, ярките цветове, контрасти и рязък контур в съчетание с елементите на писан текст са директна препратка към Лихтенщайн и неговите стереотипни ситуации, иронични, буквални образи. Няма по-подходящ продукт за подобна естетика от Кока Кола.
7 коментара:
Видях тази реклама с Дъфи, беше огромна, сигурно точката беше с диаметър 50 сан., а внушението - поразително!
Честно, идеята ми харесва, обаче. Винаги има обаче в България. Дразни ме използването на едни й същи лица, навсякъде. Стига, толкова ли нямат идеи в главите си рекламистите, не искам да го повярвам. Аз бих заснел един Калоянчев например или Стоянка Мутафова, как мислите?
макар "Изборът на новото поколение" да беше слоуган на Пепси, и тук е валидно: прицелват се в по-младите генерации, а рекламните лица служат и за идентификация
Да, ясно е това, но на мен лично ми идва в повече да ми представят едни й същи лица, навсякъде. Да не говорим, че повечето от така наречените ни звезди, са всъщност известни, щото ги дават по телевизията, а не поради някаква тяхна дарба.
да, и това се превръща вече в правило...
не знаех, че има печатна реклама, по-добре е, защото клипчето вече адски ме дразни.
определено печатната реклама е по-добра от телевизионната. но се се случва за пръв път, нали???
Публикуване на коментар