Financial Times излиза с нов дизайн на сайта си. Вертикалното представяне на статиите, големите акцентни снимки и заглавия са част от промените. Леко уголемената глава и цялостната модернизирана информационна архитектура накара мнозина да твърдят, че авторитетният финансов вестник повече прилича на блог, отколкото на традиционен вестникарски сайт. Посланието: онлайн медията продължава да отстоява предимството си пред печатната версия, без да губи връзката си с нея например чрез уместното използване на традиционния за печатното издание фон. Навигацията е опростена и улеснена, а чистият, овъздушен дизайн подпомага сканирането на десетте най-четени истории. Персонификацията на топ журналистите е засилена чрез представяне на имената в цвят и с thumbnails още на homepage.
5 коментара:
Класика и модерност - респект!
Харесва ми много - но не е ли малко сладникаво, като мляко с какао, все едно в тази икономическа криза, икономистите да сложат розови очила.
Сладникаво или - това е фирменият цвят. Розовата хартия помни и други кризи :)
Bravo na FT!
Супер е! Единственото нещо което ме дразни е банера над логото, можеха да минат и без него
Публикуване на коментар