30 ноември 2008

Epica 2008 - резултати


Три от четирите големи приза на тазгодишните награди Epica получават британци. DDB London печели Epica d’Or в категорията видео с рекламата на Volkswagen Polo „Куче”, а в категорията преса - с нова си кампания “LoveHate”. За интерактивна реклама голямата награда е присъдена на Great Works, Швеция, за “Absolut Machines”. Участвали са 4 945 продукта на 664 фирми от 51 страни. Резултати от 22-рите награди Epica.


2 коментара:

Анонимен каза...

Ето това ме изкефи на макс:

http://www.ef.fi/test-center/confidence_test/campaign.aspx?ctr=fi

Както и рекламата на Поло Уникална! Родните агенции още колко хляб трябва да ядът не е истина.
За пример ще спомена тази умопомрачителна реклама с Благой Георгиев - "Мхм Любимите ми!" По изкуствено изиграно просто няма къде да видиш. Но това вече е друга тема :)

Анонимен каза...

Все пак има светлина в тунела :)

http://www.epica-awards.com/pages/results/2008/agency01139.html

Както по рано писах в блога си, за тази уникална торбирча. :) Браво Нoble Graphics Creative Studio!!!

Публикуване на коментар