03 септември 2008

Логото на Ролинг Стоунс продадено на V&A


Оригиналното лого на „Ролинг Стоунс”, създадено от британския дизайнер
John Pasche през 1970 г., беше купено от Victoria & Albert Museum за $ 92 500, съобщава Creative Review Blog. John Pasche е още студент в Royal College of Art, когато след срещи с фронтмена на Стоунс Мик Джагър създава "Tongue and Lip Design". Знакът се превръща в една от най-забележителните и разпознаваеми запазени марки в света на графичния дизайн. На времето авторът е получил за него £50, но Мик Джагър толкова го е харесал, че му дава бонус £200. По думите на John Pasche символът на лошите момчета на рокендрола е замислен като израз на антиавторитарност. Дизайнът на логото е свързан с интереса на автора към попарта с неговата директност и простота – качества, с които знакът издържа проверката на времето.


6 коментара:

krack каза...

Най-великата банда на всички времена!

Стела каза...

По принцип не съм голям фен на поп арт изкуството, но това лого е знаменито :)

Веселина Вълканова каза...

Съгласна

raspop каза...

ОК, само дето никога няма да ги видим у нас

zaheto каза...

ооо незнаех че са го продали. Мерси за информацията, иначе колкото до логото - Класика! :)

Веселина Вълканова каза...

Да, така е. Ролинг Стоунс е първата група, потърсила професионалист за създаване на запазен знак

Публикуване на коментар